thhatgiirl2

Alla inlägg under juni 2015

Av emelie - 29 juni 2015 21:02

Heej !

 

Förlåt för dålig uppdatering, Men nu ska jag se till att uppadering kommer.

Jag har börjat med träning , sommarjobbar o har helt enkelt skit kul . 

'Hahah!

Nej men det har varit en hel del p[ sistone . Och jag funderar p[ o g;ra om min blogg helt . Ingen aning , gillar inte denna sida , funderar p[ o byta . 

Sitter o lyssnar p[ musik och skriver lite , Jag ska snart hoppa in i duchen d[ jag nyss blev klar med tr'ningee. Chaoo 

Av emelie - 3 juni 2015 15:27

Hej !

idag i skolan hade jag uppvisning om min version av framtiden , fick E .

Alla avgör sin egen framtid , håller ni med?

Och framtiden tar aldrig slut , varje dag är framtiden ?

Vad tkr ni ?

--------------------------------------------------

Imorgon ska vi iväg o rida va borta från Linköping ett tag , Underbart.

Har så lite tid , massa hela tiden , uhh , vill bara andas lite , men men , Nu sitter man med mandis , hon målar naglarna o jag bloggar =)

 

 

Bjuder på en fin bild på mig o min son <3

Av emelie - 2 juni 2015 16:34

Heej !

Känns som jag aldrig har tid till bloggningen , försöker så mycket jag kan , men det är inte lätt att få tiden att gå ihop , har börjat träna , går i skola , hemmet. ja det är en del. 

I söndags fyllde min lilla kew 2 hela år , tiden går så himla fort, nu får dom sluta växa ifrån mig , Ska försöka få in mer bloggning i chemat. Idag har jag stor städat , uch .. O nu pluggar jag , yeeejjjh..

ska forsätta med plugget ett litet tag till innan handlig , chaoooooooooo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs om mig o mina två underbara söner :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards