thhatgiirl2

Alla inlägg under april 2015

Av emelie - 29 april 2015 07:28

Heej !

Är sjukt trött -_-

men somsagt uppe med tuppen som man brukar säga , ännu en dag i skolan . Sen är man ledig tors-fre. Så skönt .

Valborg blir grillning =)

klart kolla brasan i tannefors.

Idag ska man gå runt ån , så hoppas så bättre väder , tycker det är lite kallt nu på morgonen ..

Nu snart ska man dra ut till bussen , så man får lite kaffe när man kommer fram :D 

Ha det så bra sålänge ((:

Av emelie - 28 april 2015 22:58

Vill bara skriva hur lyckligt lottad jag är , Jag är mamma till två helt underbara barn . Man kan inte vara lyckligare , få något bättre .

Att bli mamma till mina söner är det bästa jag gjort. Dom är allt för mig , Går runt solen o tillbaka för dom . Har gått igenom mycket i mitt liv , det som gjort att jag står här idag är mina barn . Att jag blivit den jag är . Jag är ingenting utan mina underbara söner. 

vi tillsammans har gått igenom mycket. Jag älskar er över hela mitt hjärta . <3

   

Finns inget finare o nått som gör mig lyckligare än glada barn <3

Av emelie - 28 april 2015 16:49

Hej ! 

Måste säga att jag är ganska stolt över mig själv . Jag har varit i skolan denna vecka . O gjort prover . Jag fick resultaten idag p är faktiskt nöjd :) 

i svenska läsförståelse fick jag A :D 

och i engelska läsning C . 

Är ganska nöjd för att inte gått i skolan på 3 år . 

Nu sitter man i underbara solvärmen med kaffe :) igår hade jag den underbara tvättstugan med ^_^ Haha . 

Nu ska jag forsätter njuta av vädret . Vi hörs :) 

Av emelie - 26 april 2015 09:42

Heej!

första tiden som ung mamma var jag jätte nervös , nervös att göra fel , Jag blev jätte noga , tog med honom precis överallt. Ppå nättterna om jag var vungen att kissa så bärde jag med honom till toan , hade gjorde en bädd på toan med , ville nite lämna honom när jag duchade eller någonting , men det släppte . det var inte så svårt som jag trodde. det va underbart att ha en liten som va din , ditt eget kött o blod. 

Inget kan slå känslan som en förälder. 

Många tittade på en efetersom man va så ung , men ärligt talat så ser jag ingen skillnad på unga o äldre föräldrar, alla är lika , det hanslar inte om ålder utan om hur man tar hand om sina barn. både unga o äldre kan ge samma kärlek, uppfostran.

Jag hoppade av skolan i hälften av nian. 

O många tänkte , utbildning ? jobb?

Det är något jag fixar nu , Nu ska jag plugga upp mina betyg , o jag har tid .

Livet som ung mamma är inte så svårt som alla tror. vist det är inte en dans på rosor , inte i vissa fall iallafall . men det är det inte för någon . 

----------------------------------------------------------------

Kan blogga mer senare , ska dra iväg o jobba en sväng . Jippi ...


 

Av emelie - 24 april 2015 12:55

Hej !

idag började dagen med att gå på stan med mamma o min lilla syster , choppade lite , snart ska man iväg med min famlia . vi ska ut o äta.

blir nog trädgårdsföreningen . 

ikväll ska jag skriva om första dagarna som nybliven mamma . 

spännande.. 

Av emelie - 23 april 2015 20:21

Hej . 

Tänkte skriva om min första graviditet . 

jag var 14 år när jag blev gravid . Såklart var jag ung o inte särskilt mogen . Jag uppfattade aldrig att jag var gravid förens jag kom in på läkarbesök . Men dok inte för graviditet utan för annat . Då upptäckte dom att jag var gravid i v 17 +5 alltså nästan v 18 . Väldigt långt in i graviditeten.  Choken var stor då jag va så ung . Men jag valde att behålla . Mamma o mina vänner stöttade mig genom graviditeten . Man växte i sinnet o blev mer o mer mogen . Känna barnet sparka . Ultraljud gjorde så det blev mer o mer Värkligt.  

Sen var det dax . Han var en vecka sen o kom 26 november 2011 . På 50 cm o 2980 g . Vacker liten pojke . 

Låg i förvärkar i 48 timmar . Men sen när väl krystar kom tog det 9 minuter tills lilla killen var ute .Sprack o fick sy . 

Men att bli förälder är en väldigt speciell känsla . Inget kan slå det . nästa inlägg skriver jag om första tiden som ung mamma . 

 

Av emelie - 23 april 2015 16:48

Hej , 

idag är en ganska lugn dag , har varit sjuk i nästan två veckor , både haft feber , frossa förkylning o nu hosta . 

Hatar denna hostan , kan knappt prata innan den sätter igång .. lika bra att vara tyst ;)

det här  blir ett kort inlägg , ikväll ska jag blogga om mina barn :) 

Av emelie - 23 april 2015 16:43

Hej ! 

en ny blogg igen ..

Jag vet inte hur många jag haft nu , nu hoppas vi att denna funkar , kommer inte in på min gamla . 

Här kommer jag blogga om dagar , förlossningar , barn allt möjligt . 

Hoppas ni kommer gilla att läsa :) 

Har ni frågor så fråga på :) 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs om mig o mina två underbara söner :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards